23 November 2013

OUTFIT 22112013

 photo xxxxIMG_0238_zps8b8cdfd8.jpg  photo xxxxIMG_0253_zpsac09a4bf.jpg  photo xxxxIMG_0226_zps3af285a1.jpg
Coat: Benneton / Dress: Zara / Heels: Primark / Scarf: Unknown / Clutch: New Look 


DUTCH: Afgelopen zaterdag had ik de bruiloft van mijn achternicht. Ik had er eigenlijk niet zoveel zin in, maar omdat iedereen ging moest ik wel mee. Ik wilde voor hakken gaan zoals hier op de foto, alleen heb ik ze als laatst toch even omgewisseld voor sleehakken. Op zo’n bruiloft ben je maar alleen aan het dansen en dan zijn sleehakken altijd prettiger dan hakken.

Zoals ik in mijn laatste outfit post vertelde ging ik vrijdag naar de kapper. Normaal gesproken laat ik mijn haren al jaren knippen door Marijke en vertrouw ik haar met mijn lange haar. Maar omdat ik lastminute mijn haar echt wilde knippen ging ik naar de kapper van Cana. Mijn punten waren zo dood dat ik zeker meer dan 10 centimeter eraf heb laten knippen. Voor mij was het even wennen dat er zoveel afging maar nu ben ik wel tevreden ermee. Haar groeit zo weer aan... Hoop ik haha.


ENGLISH:  Last Saturday I went to the wedding of a niece of mine. It was time to dress up and dance all the night. I also cut my hair like I said in my latest outfit post. We did it all random last Friday. It was really necessary because the end was really dead. It’s still long, but I even miss hair haha.





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Heel mooi chick <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. gorgeous! super classy, van top tot teen!

    ReplyDelete
  3. Hele mooie outfit Hazal, staat je ook super!

    ReplyDelete
  4. Staat je echt goed meid..Moet je vaker dragen!

    New blogpost: Outfit

    ReplyDelete
  5. Heel leuk jurkje! De kleur van de jas staat je prachtig!

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    ReplyDelete
  6. Je zag er heel erg mooi uit!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  7. such a cute outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie, nette outfits. Leuk!

    ReplyDelete
  9. Mooie outfit! Prachtige jas heb je.

    ReplyDelete
  10. Supermooie outfit! Je hebt echt mooi dik haar!

    ReplyDelete
  11. Wat zie je er weer mooi uit! Al ben ik niet zo van jurken, ik vind deze erg leuk.
    En dat tasje herken ik, heb 'm ook! :)

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt Marjolein, ben ook niet zo van de jurken, maar af en toe kan het wel ;-)
      X

      Delete
  12. Prachtig meid! Staat je heel mooi een jurkje :)

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow SAS with bloglovin

Follow Sisters & Sisters