27 November 2013

NEW IN; PRIMARK

 photo xIMG_0486_zpsf0dd53c6.jpg  photo xIMG_0487_zps8295a232.jpg  photo xIMG_0483_zpsb25c960f.jpg
Necklaces & beanies: Primark


DUTCH: Wie ons blog jaren volgt weet dat een groot deel van mijn kleding afkomstig is van de Primark. Ik ben een student en ik houd gewoon van mooi betaalbaar kleding (ja kleding van de Primark gaat bij echt jaren mee bij mij!). Gelukkig kan ik bij Primark vaak genoeg leuke dingen vinden om mij weer gelukkiger te maken. Vorige week dinsdag ging ik met een vriendin naar Primark om mijn jasje terug te brengen, omdat ik erg twijfelde. Ik kocht toen een heerlijke, maar ook echt een heerlijke joggingbroek, twee hele mooie kettingen en lingerie. Eén van de twee kettingen had ik al ruime tijd op mijn wishlist staan, zoals in deze post te zien is. Toen ik hem zag als ‘limited edition’ wist ik niet hoe snel ik hem in mijn mandje moest plaatsen. Ik heb een aantal ‘limited edition’ van de Primark en die zijn super. Je betaalt er wel wat meer dan de standaard ketting, maar niet iedereen loopt er mee. Ook gaat ‘ie wat langer mee.

Afgelopen maandag vroeg mijn nichtje of ik met haar naar de Primark wilde gaan aan het eind van de middag. Normaal gesproken ga ik nooit aan het eind van de dag naar de Primark, maar altijd in de ochtenden. Het was enorm rustig omdat ze over 45 minuten zouden sluiten. Toevallig liepen we langs de mannenafdeling(!) en zag ik beanies staan. Niet alle beanies staan bij mij, omdat ze dan te strak zitten op mijn hoofd, wat ik erg lelijk vind. Gelukkig vielen deze beanies enorm goed uit (lekker wijd) en heb ik ze voor twee euro per stuk aangeschaft. Daarnaast kocht ik wat sinterklaascadeautjes. Zo maak ik een ander nog blij met een leuke aankoop of mijzelf als ik verkeerd graai tijdens Sinterklaas;).


ENGLISH: I went to the Primark two times in a week, oeps… But I bought a couple of things and I needed to share a part of my purchase with you. In our wish list a while ago, I had my eyes on one of these necklaces. When I saw it a week ago I immediately though I need to have this one. I also bought these two beanies last Monday on the men department for just two euros! I can call myself a happy girl isn’t it? I also bought other things that weren’t necessary to share in this post. Like a jogging pants, lingerie and some great gifts for Sinterklaas (a Dutch holiday).






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

27 comments:

  1. Wauw, die kettingen zijn echt prachtig!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Super mooi die kettingen. En die blauwe beanie stond je goed afgelopen dinsdag!

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt, moest wel even wennen aan de kleur. Was leuk om je weer even te hebben gezien!

      X

      Delete
  3. Die ketting is zo, zo moooi en leuk die gekleurde beanies!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  4. je bent ie ieder geval leuk geslaagd

    ReplyDelete
  5. Ik vind je 2e ketting echt te gek!!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  6. Ik vind je tweede ketting echt te gek!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  7. Die tweede ketting vind ik vooral heel erg mooi! Ik ben de afgelopen week ook naar de Primark geweest, maar die heb ik helaas niet gezien!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze hadden ook weinig toen ik er na toe ging en de meeste waren ook stuk!

      Delete
  8. Die tweede ketting vind ik vooral heel erg mooi! Ik ga het liefst ook al wat vroeger in de ochtend, anders is het zo druk.

    ReplyDelete
  9. Ik wil de tweede ketting super graag, ik hoop dat ze hem morgen nog hebben! :) Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze zijn heel schaars, hoop dat je ze vindt! X

      Delete
  10. Wat een leuke dingen allemaal! en Ahhh beanies! My faaave!! Ik ga zondag naar de Primark en ik weet nu al dat ik met deze twee terug ga komen! ;) x Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je moet echt gaan ze hebben super leuke dingen!

      Delete
  11. Ik vind de kettingen heel mooi!

    Xo

    ReplyDelete
  12. Ziet er goed uit erg leuke aankoopjes meiden!
    liefs

    ReplyDelete
  13. Hele leuke aankoopjes. Leuk dat jullie samen een blog hebben

    ReplyDelete
  14. Leuke spulletjes!
    Bij mij staan wat wijdere mutsen ook beter.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  15. Die kettingen zijn zo prachtig, maken alles compleet! X

    ReplyDelete
  16. Wat een mooie items, vooral die kettingen! x

    ReplyDelete
  17. Die ketting is echt prachtig!! :D
    Liefs Gea.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow SAS with bloglovin

Follow Sisters & Sisters