27 November 2013

OUTFIT 26112013


 photo xxxIMG_0451_zps225615a7.jpg  photo xxxIMG_0445_zpsdb48f361.jpg  photo xxxIMG_0472_zps09ef694d.jpg Sweater, Heels and skirt: Primark


DUTCH: Ik heb vorige week lekker geshopt in Eindhoven tijdens de opening van de nieuwste Primark. Ik was al tijden op zoek naar een leren kokerrok. Vond het erg lastig om op zoek te gaan naar één die goed bij mijn lichaam aansluit. Gelukkig heeft de Primark mij goed geholpen bij mijn zoektocht. Tevens wil ik ook mijn kleine nichtje Sara bedanken voor de mooie foto's die we dit weekend hebben geschoten. Ik ben erg tevreden dat mijn nichtje van 12 dit in één keer goed heeft gedaan. Een kwestie van ''Een kind kan de was doen?''

ENGLISH: I really was looking hard for a penchil skirt and now I found one from the Primark. I'm such a happy girl! I also want to thank my 12 years old niece Sara who made these pictures. I got a new photographer;-).




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. Wauw! Die rok staat je echt heel mooi. Love it!

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    ReplyDelete
  2. mooi rokje en superfoto's, dat heeft je nichtje goed gedaan
    ken je onze blog al?
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  3. Nice skirt, love the zipper, makes it edgy :)

    How are you guys? :)

    Eliza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Elize,

      We are fine, what about you and your twin sister? We haven't seen you guys for a while!

      X

      Delete
  4. Leuke outfit mooi met die trui! en ook mooi die laatste foto zeg!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! Die rok is echt gaaf, met die rits is hij erg origineel.

    ReplyDelete
  6. Wauw te gekke look, hele mooie rok!

    ReplyDelete
  7. Wat leuk! Die rok is echt ontzettend mooi! x Jana

    ReplyDelete
  8. Compliment aan je nichtje super mooie foto's :)
    Leuk de rok, jammer dat ik die niet gezien heb

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  9. Haha ja een kind kan inderdaad de was doen! Mooie foto's en mooie rok hij staat je heeeeeel heeeeeeeel erg goed!

    ReplyDelete
  10. hele mooie rok Cana!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  11. Oh wauw wat een prachtige rok, moet snel maar weer eens naar de primark als ik dit zo zie :)

    XO

    ReplyDelete
  12. Het staat je prachtig.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow SAS with bloglovin

Follow Sisters & Sisters