1 December 2013

OUTFIT 02122013

 photo XXIMG_0569_zps02fe6865.jpg


 photo Naamloos_zpsf850e106.png  photo xxIMG_0595_zps76d85b41.jpg Top/Short and Heels: Primark


DUTCH: Mijn nieuwe aankopen van de Primark in één outfit. Ik ben erg blij met mijn short. Ik krijg er veel complimenten over, van kinderen tot aan volwassenen. Het is ook echt een goede aankoop voor de kerstdagen. Misschien zal ik dit wel met de feestdagen aandoen. Volgende week ga ik weer naar de Primark en zal ik weer los gaan. Welke Primark winkel gaan jullie?

ENGLISH: My newest Primark purchases in one outfit! It's perfect for the upcoming holidays isn't it? Next week I'm going to the Primark too!

   




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

27 comments:

  1. Wat een leuke outfit!
    Heb ook getwijfeld om die short mee te nemen, wat jammer dat ik hem laten hangen heb ö

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  2. Superleuke outfit, vooral die fluffy trui!

    xoxo Iris
    A DASH OF FASH

    ReplyDelete
  3. Echt een hele leuke outfit ! X Denise

    ReplyDelete
  4. Heel erg toffe outfit, vind vooral het shortje heel leuk.

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit wat een mooie shorts!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. Prachtige foto's! En echt een geslaagde outfit.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit! Je trui lijkt me heerlijk warm :-) Je shorts zijn ook erg leuk, kan me voorstellen dat je daar veel complimenten over krijgt!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  8. Hele leuke outfit, vooral die short!

    ReplyDelete
  9. Wauw! Vind je shortje suuuuper mooi! Helemaal mijn style!

    ReplyDelete
  10. Mooie short, ik vind dit echt een leuke outfit!

    ReplyDelete
  11. Ik vind dat broekje zo leuk! En lekker zo'n flurry trrui :)

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  12. Hey,
    sweet pictures and a great look. The shorts is lovely! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  13. Ik ben echt fan van heel je outfit! Super tof gecombineerd!

    ReplyDelete
  14. Het staat je erg leuk.
    De trui is ook cute.

    Alle 3 de looks staan je erg goed.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  15. Heel leuk broekje! Ook de trui is lekker fluffy! Helaas heb ik ze niet gezien tijdens de opening! Ik ben als een gek de winkel doorgerend ;)
    Xxx

    ReplyDelete
  16. Je bent zo prachtig! En wat een mooie combinatie.. Heel leuk dat chique broekje met die fluffy sweater.

    ReplyDelete
  17. Wat een geweldige combi en mooie look! Staat je prachtig!

    ReplyDelete
  18. you looks so pretty ! love your red lipstick :) would you like to follow each other doll :) xx
    www.ambifashion.com

    ReplyDelete
  19. Echt superleuke outfit! xxx

    ReplyDelete
  20. Ahh leuke short zeg! En erg leuk gecombineerd met die fluffy trui, maakt het ook nog eens lekker warm :)
    Ik ben benieuwd naar je volgende Primark aankopen.. Ik woon het dichtstbij de Primark van Zoetermeer, maar vind die van Rotterdam toch iets fijner.. (geen idee waarom) :P Welke ga jij het liefst?

    x J. from http://iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ik vind die van Rotterdam vreselijk haha. Ik ga vaak naar Zaandam en slaag daar altijd goed. Vooral omdat het iets meer dan een halfuurtje van mijn huis af is (Amsterdam). Buiten Zaandam vind ik Eindhoven fijn, maar dat kan je het beste doen als je in het Zuiden woont:-)

      XC

      Delete
  21. Superleuk dat die items ook nog zo geweldig matchen! Superleuk shortje vooral. :) Liefs, Rowan

    ReplyDelete
  22. Leuke outfit en dat vest lijkt me echt zo lekker zacht !

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow SAS with bloglovin

Follow Sisters & Sisters