5 December 2013

OUTFIT 06122013

Jacket: Unknown / Top: Primark / Jeans en shoes: H&M / Bag: Versace

DUTCH: Afgelopen zondag waren we bezig met onze wekelijkse foto's voor ons blog. Ik ging voor zwart, because you could never go wrong with black isn't it? Nou zo dacht ik ook zondag. Ik ging voor fijn enkellaarzen in combinatie van mijn kleinste tasje in mijn kledingkast. Een simpele outfit, maar het is wel een outfit dat het beste bij mijn stijl pas! Tevens had ik zondag ook een salsa workshop met mijn collega's en daarvoor moest ik fijne kleding aan (om in te dansen). 

ENGLISH: These photos were taken last Sunday an easy outfit if you ask me. But it's really my style and you could never go wrong with black isn't it?




WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. Leuke outfit Hazal! Had die top bijna meegenomen bij de opening in Eindhoven!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig jack! Mooie outfit!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Je jasje is echt super leuk ! X Denise

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! Ik vind je schoenen echt leuk met dat reliëf!

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  5. Black is always a good idea <3 Je jasje en schoenen zijn zó mooi! Love the look!

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit! Vooral dat jasje :)

    x J. from http://iatenoodlesforbreakfast.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ik vind de outfit juist heel leuk, effortless chic!

    Xo

    ReplyDelete
  8. Mooi basic outfitje, zo vind ik ze zelf ook het fijnst! : )
    Klinkt leuk, die workshop...

    x

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit, vooral het tasje vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  10. Heel leuke look en supermooi jasje!

    ReplyDelete
  11. Supergaaf jasje!

    Liefs, Merel
    http://www.blonde-tales.blogspot.nl

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow SAS with bloglovin

Follow Sisters & Sisters